سوالات متداول

برخی از سوالات شما

این سامانه کاملا تحت وب بوده و برای استفاده از آن تنها نیاز به اینترنت و مرورگر(Browser) بروز شده در کامپیوتر و یا گوشی هوشمند دارید.پیشنهاد می شود حتی الامکان از مرورگر فایرفاکس (Firefox) استفاده نمایید.

کم بودن سرعت اینترنت شما تاثیری در سرعت ارسال پیامک نخواهد داشت ، زیرا ارسال ها بعد از درخواست ، از طریق سرور های این مجموعه صورت می پذیرد.

برای فعالسازی پنل و خطوط اشتراکی و اختصاصی شما میبایست با ارسال تصویر کارت ملی خود پنل خود را فعال نمائید.بعد از ارسال تصویر کارت ملی خود مدارک شما حدودا در ۱۵ دقیقه بررسی و تائید میگردند

شما نیاز به ارسال تمامی موارد ندارید و ارسال تصویر کارت ملی شما کافی است

این مورد میتواند دلایل مختلف داشته باشد.

۱- عدم تطابق کد ملی و یا شماره شناسنامه با اطلاعات اولیه ثبت نام

۲- ناقص بودن آدرس ویا اطلاعات

در صورت بروز این مشکل از طریق تیکت در ارتباط باشید تا اطلاعات شمااصلاح گردد.

در سامانه پیامک شما در هر ثانیه میتوانید صدها پیامک را به مخاطبین خود اراسل نمائید ، اما در گوشی موبایل سرعت ارسال و تعرفه ارسال نیز بیشتر است ، همچنین در سامانه پیامک شما امکانات بیشتری برای تبلیغات دارید. مانند ارسال انبوه کشوری و کد پستی و منطقه و امکانات بسیار زیاد دیگر که در پنل پیامک میتوانید استفاده نمائید.

شما میتوانید با ثبت نام در پنل های کاربری و یا نمایندگی پنل خود را بدون هزینه دریافت کنید و فقط هزینه پیامک های ارسالی خود را پرداخت کنید.

امکانات پنل ها با هم برابر است ، تنها تفاوت پنل ها در تعرفه ارسال پیامک میباشد. به عنوان مثال در پنل پایه تعرفه ارسال شما ۱۱ تومان است ، اما در پنل تجاری تعرفه ارسال شما ۸/۵ تومان است.

در صورتی که ارسال و ترافیک بالای دارید میتوانید با خرید پنل های شرکتی یا تجاری، در هزینه های ارسال خود صرفه جویی نمائید.

بله شما برای ارسال پیامک میبایست در پنل خود شارژ داشته باشید ، شارژ های خریداری شده شما تاریخ انقضا ندارند.
بله شما برای ارسال پیامک میبایست در پنل خود شارژ داشته باشید ، شارژ های خریداری شده شما تاریخ انقضا ندارند.
شما نیاز به خرید شماره ندارید ، بعد از تائید مدارک ، خطوط اشتراکی عمومی برای شما فعال میگردد و میتوانید از این خطوط پیامک های خود را ارسال نمائید.همچنین برای هر کاربر ۲ خط اختصاصی رایگان از اپراتور های ۵۰۰۰ در نظر گرفته شده است که میتوانید از انها نیز پیامک اراسل نمائید.
برای انتخاب خطوط اختصاص هدیه ، میتوانید از بخش عملیات حساب > خرید شماره > سبرگ های ۵۰۰۰ اقدام نمائید. شما این امکان را دارید که ۲ خط اختصاصی ۱۴ رقمی انتخاب نمائید.
خطوط اختصاصی معمولا در ۱ تا ۲ روز کاری فعال میگردند.
بغیر از خطوط اختصاصی ۲۰۰۰ ، هیچ یک از خطوط دیگر هزینه سالیانه ندارند و تا به حال هزینه ای بابت خطوط اختصاصی دریافت نکرده اند.در صورتی که ابلاغیه جدید اعلام شود اطلاع رسانی خواهد شد.

بله در صورتی که شما خط اختصاصی داشته باشید ، میتوانید بر روی پنل خود دریافت پیامک نیز داشته باشید . مخاطبین شما هر پیامی به شماره اختصاصی شما ارسال کنند ، شما میتوانید ان را در پنل خود مشاهده نمائید.دریافت هزینه کاملا رایگان است و هیچ هزینه ای دریافت نمیشود.

بله ، شما در ساعت از شبانه روز میتوانید پنل خود را به میزان دلخواه شارژ نمائید.
در نظر داشته باشید هنگام شارژ ۹ درصد مالیات از مبلغ شما کسر و پنل شما شارژ میشود .
در مواقع متعدد این مبالغ بعد از چند دقیقه به حساب شما برگشت داده میشود ، در صورتی که از سمت بانک برگشت داده نشد ، اطلاعات تراکنش ( تاریخ و زمان دقیق – مبلغ تراکنش – و ۴ رقم اخر کارت) را از طریق تیکت اعلام نمائید تا بررسی و پنل شما شارژ گردد.
بعد از ثبت نام در صفحه پروفایل ، میتوانید تعرفه ارسال بر اساس هر اپراتور را مشاهده نمائید
در سامانه پیام کوتاه هیچگونه ظریب و مصوبه به تعرفه ها اضافه نمیگردد ، تنها موقع شارژ ۹ درصد مالیات کسر میشود و بعد از آن تعرفه های شما همان تعرفه های موجود در صفحه پروفایل میباشد.
بله ؛ شما در هر زمان میتوانید با پرداخت هزینه مورد نظر پنل خود را ارتقا دهید.
بله شما از طریق خطوط خدماتی اشتراکی ۱۰۰۰۲۰۴۰۰ و ۵۰۰۰۱۲۵۴۷۵ میتوانید پیام های اطلاع رسانی خود را به بلک لیست اراسل نمائید  ، همچنین از خط SIMCard نیز میتوانید پیام های تبلیغاتی خود را به بلک لیست ارسال کنید.

بله شما میتوانید در صفحه افزونه ها و Api ارسال پیامک ، افزونه ها و مستندات وب سرویس را مشاهده کرده و از انها استفاده نمائید.

ضمنا این بخش در قسمت خدمات وب سرویس نیز موجود میباشد.

شماره های بلک لیست شماره هایی هستند که دریافت پیامک تبلیغاتی را در شماره خود غیر فعال کرده اند ، بر این اساس امکان ارسال پیامک از خطوط عادی (تبلیغاتی) میسر نمی باشد. لذا برای ارسال به این شماره ها میبایست از خطوط خدماتی و یا خط سیم کارتی استفاده نمائید.

تعداد کاراکتر در هر صفحه پیامک فارسی دقیقاً مثل ارسال پیامک از تلفن همراه است. در پیامک فارسی صفحه اول ۷۰ کاراکتر، صفحه دوم ۶۴ کاراکتر و صفحات بعدی ۶۷ کاراکتر می باشد.

در پیامک انگلیسی نیز صفحه اول ۱۶۰ کاراکتر، صفحه دوم ۱۵۴ کاراکتر و صفحات بعدی ۱۵۷ کاراکتر هستند.

بله شما میتوانید در پیام های خود از حروف فارسی و انگلیسی بصورت ترکیبی استفاده نمائید.در این صورت هزینه هر پیام شما بصورت فارسی محاسبه خواهد شد

بله شما میتوانید از طریق مستندات وب سرویس که در بخش خدمات وب سرویس پنل خود درج شده است ، پنل خود را نرم افزار حسابداری خود متصل کرده و پیام های مختلف را از طریق ان ارسال نمائید.
خیر خطوط اشتراکی خدماتی ، بصورت رایگان به پل شما اضافه میگردد ، برای دریافت این خطوط کافی است از طریق تیکت درخواست خود را ارسال نمائید.
خیر ، تعرفه خطوط خدماتی نیز بر اساس اپراتور مربوطه محاسبه میشود و هزینه اضافی ندارد
شما میتوانید با استفاده از خطوط خدماتی پیام های ورفای و تائید خود را به شماره های بلک لیست ارسال نمائید.
بله شما میتوانید از طریق مستندات وب سرویس که در بخش خدمات وب سرویس پنل خود درج شده است ، پنل خود را نرم افزار حسابداری خود متصل کرده و پیام های مختلف را از طریق ان ارسال نمائید.
شما میتوانید با استفاده از ارسال پترن پیام های خود را بدون نیاز به تایید و بصورت آنی پیامک های خود را ارسال نمائید ، برای استفاده از این امکان کافی است و الگوی متن خود را به همراه متغیر از طریق تیکت اراسل نمائید تا پیام شما به دیتابیس اضافه شود و بدون تائید ارسال شود.

آخرین دیدگاه‌ها